ALTA banka u programu „Moji podaci za banku“

ALTA banka postala je deo programa „Moji podaci za banku” Kancelarije za IT i eUpravu, što predstavlja nastavak kontinuiranih napora Banke na unapređenju korisničkog iskustva i digitalizaciji poslovanja.

Program „Moji podaci za banku“ značajno olakšava korisnicima podnošenje zahteva za kredit, pružajući im mogućnost da to učine brzo, besplatno i, što je najvažnije, bezbedno. Prikupljanje neophodne kreditne dokumentacije pre uvođenja ovog sistema predstavljalo je dugotrajan i iscrpljujući proces za tražioce kredita. Međutim, zahvaljujući inicijativi Kancelarije za IT i eUpravu Vlade Republike Srbije, usluga „Moji podaci za banku” korisnicima omogućava da apliciraju za kredit bez overavanja potvrde o zaposlenju i visini zarade kod poslodavca odnosno o penzionom fondu za penzionere, te jednim dolaskom u banku realizuju željeni kreditni proizvod.

Sa namerom da se prilagodi potrebama svojih klijenata, njihovim preferencijama i navikama u ponašanju, a ujedno i zahtevima modernog vremena u kome se očekivanja klijenata ogledaju u besprekornom i efikasnom bankarskom iskustvu, ALTA banka kao važan segment digitalizacije poslovanja, vidi upravo i primenu ovog sistema.

Budući da je u okviru projekta Kancelarija za IT i eUpravu integrisala različite podatke građana iz baza najvećih državnih organa, omogućeno je da banke komuniciraju samo sa Kancelarijom za IT i eUpravu, te je ključni benefit ovakvog programa poboljšano korisničko iskustvo i minimiziranje prostora za zloupotrebe. Dovoljno je da jednostavnim zahtevom na Portalu eUprava, tražilac kredita izda nalog za direktno dostavljanje relevantnih podataka banci, elektronskim putem. Nakon toga se traženi podaci dostavljaju banci koja odobrava zahtev za kredit.

Osim podnošenja zahteva za kredit, olakšan je značajno i proces refinansiranja kredita građana, budući da je Narodna banka Srbije predvidela obavezu komunikacije između banaka, te klijent sve obaveze može završiti odlaskom u samo jednu banku.