Četvrtak, 09/09/2021

Zadovoljstvo nam je da Vas, kao korisnika elektronskih servisa ALTA banke a.d. Beograd, obavestimo da je Banka unapredila aplikacije elektronskog i mobilnog bankarstva. Iste će biti dostupne počev od 19.09.2021. godine. Banka će Vam u nedelju, 19.09.2021. godine dostaviti nova korisnička imena i lozinke za pristup aplikacijama. Za tehničku podršku, možete pozvati broj telefona 011 201 31 31.

Elektronski servisi plaćanja omogućiće Vam da u bilo koje vreme, brzo, jednostavno i bezbedno pristupite Vašim računima sprovodeći željene transakcije bez obzira na to gde se nalazite.

Pored značajne izmene vizuelnog identiteta, najveće unapređenje aplikacije mobilnog bankarstva predstavlja uvođenje funkcionalnosti plaćanja roba i usluga na prodajnim mestima trgovaca, i plaćanja računa putem pametnih telefona skeniranjem IPS QR koda. Ako ste korisnik pametnog telefona, sa unapređenom verzijom mobilnog bankarstva moći ćete da na dva nova načina izvršite plaćanje robe i usluga:

IPS Skeniraj – prinošenjem svog mobilnog telefona i skeniranjem generisanog IPS QR koda na POS terminalu trgovca i uz unošenje PIN koda;

IPS Pokaži – generisanjem sopstvenog IPS QR koda nakon unosa svog PIN koda, koji skenira trgovac.

Aplikacija elektronskog bankarstva će Vam omogućiti da je samostalno prilagodite svojim potrebama, da personalizujete nazive pojedinih računa u svom vlasništvu i računa po kojima ste ovlašćeni i kojima ćete imati pristup, da izvršite uvid u svoje kredite i depozite koje imate kod Banke, kao i da pristupite izvodima po tekućim računima.

Naknade za pružanje usluga izvršenih platnih transakcija putem elektronskih servisa ostaće nepromenjene.

Unapređeni servisi odlikovaće se povećanom sigurnošću, modernim dizajnom, a uvođenjem novih funkcionalnosti  obezbeđujemo Vam efikasnije korišćenje usluga elektronskog servisa.

Da bi ste koristili navedene mogućnosti, Banka će Vam dostaviti nova korisnička imena i lozinke.

Kako biste na što jednostavniji način postali korisnik novih funkcionalnosti, postojeći elektronski servisi biće Vam na raspolaganju i naredna dva meseca, a o svim potrebnim koracima ovog procesa možete se informisati u Korisničkom uputstvu.

Za eventualna dodatna pitanja možete se obratiti Kontakt centru Banke na broj telefona 011 22 05 500 ili putem elektronske pošte na adresu: info@altabanka.rs.

ALTA banka će i u narednom periodu nastaviti sa daljim unapređenjem proizvoda i usluga u nastojanju da bude Vaš pouzdan i snažan partner.

 

Srdačno,

ALTA banka a.d. Beograd

Ovaj sajt koristi kolačiće kako bi unapredio funkcionalnost stranica, prilagodio i analizirao saobraćaj, i za potrebe remarketinga. Informacije o korišćenju web-sajta delimo sa partnerima za društvene mreže, analitiku i oglašavanje. Više o kolačićima pročitajte u Zaštita podataka o ličnosti na internet prezentaciji Banke.