Prigovori

Prigovori

Zadovoljstvo svih naših klijenata jedan je od prioriteta našeg poslovanja. 

Verujemo u otvorenu i dvosmernu komunikaciju, uvažavamo mišljenja, potrebe i želje klijenata jer nas to vodi ka uspešnoj saradnji, razvoju novih usluga i proizvoda, usavršavanju i prilagođavanju u skladu sa savremenim trendovima i poslovnim inovacijama, i ka uzajamnom zadovoljstvu.

Važno nam je da znamo vaše mišljenje o kvalitetu naših proizvoda i usluga, vaše stavove i iskustva o zadovoljstvu dosadašnjom saradnjom sa nama. Ukoliko želite da ih podelite sa nama, unapred se zahvaljujemo na izdvojenom vremenu.

U zavisnosti od toga da li želite da nam uputite prigovor, sugestiju i komentar, ili mišljenje o našem radu možete odabrati neki od ponuđenih formulara:

Ovaj sajt koristi kolačiće kako bi unapredio funkcionalnost stranica, prilagodio i analizirao saobraćaj, i za potrebe remarketinga. Informacije o korišćenju web-sajta delimo sa partnerima za društvene mreže, analitiku i oglašavanje. Više o kolačićima pročitajte u Zaštita podataka o ličnosti na internet prezentaciji Banke.